30 dagen challenge

Terwijl de zomerse kleur langzaam van onze huid vervaagd en sommige blaadjes al onzeker de tak verlaten, ga ik mij wagen aan een 30 dagen challenge! Meer weten? Lees dan snel verder!

Sommige van jullie kennen misschien wel de 100 dagen challenge. De challenge die ik aanga ik hetzelfde maar dan een stuk korter. Maar wat houdt deze challenge nou in?! Met deze challenge kies je een aantal oefeningen, spier oefeningen wel te verstaan, uit en deze ga je elke dag doen. MAAR het aantal keer dat je dit gaat doen staat gelijk met hoe lang je al bezig bent met de challenge. Elke dag 1 keer meer dus. Aangezien ik helemaal niks doe met spoeroefeningen begin ik met een 30 dagen challenge, de gehele maand september dus. Ik heb gekozen voor sit-ups, push ups en push ups voor de triceps. Dit laatste zijn push ups maar in plaats van de ellebogen naar buiten te bewegen, beweeg je ze naar je tenen toe. Aangezien mijn spieren ontzettend onder ontwikkeld zijn, zullen mijn push ups op de knieën gebeuren en de triceps oefeningen in box vorm.
Aan het eind van de maand sowieso weer een update!

Advertenties

One thought on “30 dagen challenge

  1. Hey Soraya. Ik ga al iedere week een paar keer lange afstanden fietsen en train ook iedere week een paar keer 10km of meer hardlopen, maar dit kan er nog wel even bij denk ik. Goed voor de buikspieren. Groetjes, Bakoenin.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s